شهرک چیتگر یا شهرک امام رضا ارتش در منطقه 22 تهران واقع شده است . اگر نیاز به مشاوره خرید و یا سرمایه گذاری در برج های چیتگر را دارید میتوانید با شماره 09129543582 تماس بگیرید و اگر نیاز به کسب اطلاعات دارید ادامه مطلب برای شماست .

حتما بارها با خود شنیده اید که میگویند فلان منطقه بیابان بوده و الان متری خدا تومنه ، یا فلان محله اصلا نمیدونستن کجاست و الان خانه داشتن در آن آرزوست .

شهرک چیتگر در منطقه 22 دقیقا یکی از همین محدوده ها است بله دقیقا در سال 1400 که منطقه های 1 و 2 و 4 و 5 تهران دیگر زمین خالی وجود ندارد و منطقه های دیگر نیز به ندرت در آن زمینی برای ساخت پیدا میشود و حتی خانه های کلنگی هم وجود ندارد ، این محدوده با ساخت و ساز وسیع و برج های عظیم یک منطقه جدید نه در غرب تهران بلکه در ایران میتوان لقب داد . منطقه ای که اگر در آن سرمایه گذاری کنید میتوانید در سالهای در چندان دور سربلند و مسرور از سرمایه گذاری خود باشید .

شهرک چیتگر
شهرک چیتگر

در واقع آینده منطقه 22 را بر اساس گردشگری و توریستی بودن ترسیم کرده اند . مرکز خرید لوکس باملند در کنار دریاچه چیتگر ، ایران مال ( بازار بزرگ ایران ) که با 22 هزار میلیارد تومان هزینه یکی از پنج مرکز خرید بزرگ جهان و اولین در خاورمیانه است، شهربازی هزار و یک شهر در همسایگی شمالی شهرک چیتگر که بزرگترین شهربازی خاورمیانه خواهد شد همگی گواه این موضوع را میدهند که منطقه 22 در تهران ، پتانسیل تبدیل به میزبانی بزرگترین پروژه های خاورمیانه خواهد بود .

پروژه های ساختمانی

پروژه های ساختمانی عظیمی در این محدوده در حال اجرا هستند و تمامی واحد های مسکونی و آپارتمانی توسط ارتش انجام میپذیرد از این رو به شهرک ارتش نیز معروف است . خرید و فروش بصورت واریزی و امتیاز انجام میشود و کار ساخت ساز در آنرا تعاونی های وابسته به ارتش بر عهده دارند . میتوانید با خواندن پیش فروش پدافند،نیرو زمینی،مرجان،خلبانان شکاری،سهام ارتش،کدام بهتر است ؟ با آنها آشنا شوید و برای مشاوره سرمایه گذاری در منطقه 22 هم اکنون با ما تماس بگیرید .

تقسیم بندی

تقسیم بندی شهرک چیتگر به چهار پهنه A و B و C و D انجام گرفته و بوستان ، سروستان و نارنجستان نامگذاری شده است . از نظر موقعیت پهنه سی (پهنه C) بهترین موقعیت را دارد زیرا در قسمت غرب دریاچه چیتگر ، جنوب ایران مال یا بازار بزرگ ایران ، شمال باغ ملی گیاه شناسی و شرق بلوار پژوهش قرار گرفته است

بهترین پروژه برای سرمایه گذاری؟

با توجه به رشد سریع منطقه و ساخت و ساز در حال حاضر قیمت های پروژه های ارتشی به قیمت متری منطقه بسیار نزدیک شده و شما میبایست پروژه ای را بیابید که هنوزر در سطح امتیاز و واریزی معامله و همچنین به مرحله انتخاب واحد و رتبه و طبقه نیز نرسیده باشد . ولی نه پروژه ای که ده سال تاخیر کرده ! پروژه ای که در حال کار است و در این مقطع قرار دارید به همین منظور میتوانید مطلب پیش فروش امتیاز برج های پدافند هوایی ارتش شهرک چیتگر – آرین سازه را مطالعه کرده یا هم اکنون با شماره 09129543582 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید