فروش امتیاز پدافند

فروش امتیاز پدافند هوایی ارتش واقع در شهرک چیتگر منطقه 22 تهران و مقایسه و مزایای پروژه مطالبی است که در ادامه به آن میپردازیم .

سرعت پروژه پدافند ارتش

از قدیم شنیدین دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره ! این مطلب راجع به پروژه ها با ریشه ی دولتی صدق میکنه ، اما این دیر و زود چند سال ممکنه طول بکشه ؟ 10 یا 15 و شاید هم 20 سال ؟ به عنوان مثال در شهرک چیتگر دقیقا پشت پروژه پدافند هوایی ارتش ، پروژه نزاجا متعلق به نیروی زمینی ارتش واقع شده و در واقع از سال 93 تا کنون تنها پروژه اسکلت خورده و به حال خود رها شده ، یعنی 7 سال ، حال اینکه پدافند هوایی از سال 98 تا کنون تقریبا در شرایط برابری با این پروژه در همسایگی خود قرار دارد و قطعا اسکلت آن در سال 1400 تمام خواهد شد .

پیش فروش امتیاز پدافند هوایی ارتش
پیش فروش امتیاز پدافند هوایی ارتش

در ضمن توجه داشته باشید در این مدت 7 ماه تاخیر و متوقف شدن پروژه به علت درخواست کارفرما بابت تغییر نقشه بوده است . در واقع علت این امر این است که پروژه پدافند با همکاری با بخش خصوصی ساخته میشود اما پروژه های صد درصد دولتی توسط خود ارگان انجام میپذیرد و خودتان بهتر میدانید که روند اینگونه پروژه ها قطعا کند تر از پروژه ای است که شرکت خصوصی با انواع و اقسام تعهد و ضمانت موظف به انجام آن در تاریخ مقرر شده است .

جوابگویی و نظارت بر پروژه

در پروژه های صد در صد دولتی صاحب زمین ، سازنده ، ناظر ، کارفرما و پیمانکار همگی یک مجموعه است اما در برج های پدافند هوایی ارتش که با مشارکت بخش خصوصی انجام میشود ، ناظر مقیم ، پیمانکار مقیم و مهمتر نماینده اعضا وجود دارد و وظیفه گزارش و پاسخگویی به تمامی اعضای تعاونی را دارند در حالیکه گزارش خواستن از یک مجموعه کلی قطعا امکان پذیر نخواهد بود .

وضعیت مبهم سند

اگر به دنبال سرمایه گذاری در منطقه 22 باشید و پروژه های پیش فروش و خرید امتیاز را بررسی کرده باشید مهمترین معضلی که به آن برخورد کردید ، وضعیت سند پروژه هاست !

یکی از دلایل این امر تفکیک نشدن از سند مادر و یا داشتن وام های معوق توسط تعاونی میباشد ، توجه فرمایید خیلی از پروژه های دولتی ساخت و ساز را انجام میدهند اما به سبب قدرت ، خیلی از قوانین نادیده گرفته شده و یا اصلا رعایت نمیشوند و در انتها وقتی تحویل اعضا داده میشود و اقدام برای گرفتن سند میشود تازه مشکلات و ایرادات نمایان میشود و معمولا این مشکلات به اداراتی نظیر شهرداری و بانکها به حدی بزرگ ، جدی و ریشه ایست که کاری از مالکان بر نمی آید و این علت نداشتن سند اکثر برج های منطقه 22 و شهرک چیتگر است .

اما آرین سازه در پروژه پدافند هوایی هیچگونه وامی دریافت نکرده و زمین آن تفکیک شده و مشخص میباشد و همچنین کلیه اصول برای گرفتن پایان کار رعایت شده است . در همسایگی باملند برج هایی وجود دارند که حتی ساده ترین استاندارد های آتش نشانی را در برج ها حتی تعبیه نکردند و تغییرات مورد نیاز برای دریافت مجوزها و سپس سند تقریبا غیر ممکن شده است

افزایش پرداختی اعضا

وقتی قصد پیش خرید امتیاز یک برج و یا پروژه را دارید توجه فرمایید که مبنای افزایش قیمت ساخت پروژه بر چه اساس محاسبه میشود . شما در سال 99 طبق محاسبات روز به عنوان مثال با پرداخت 500 میلیون تومان اقساط با تعاونی میبایست تسویه نمایید اما در سال 1402 مشاهده میکنید مبلغی که بدهکارید 1 میلیارد تومان است .

علت این امر افزایش قیمت ساخت بر اساس تورم نانوشته و دلخواه میباشد پروژه ای در همسایگی پدافند با قیمت ساخت متری 2600 فروخته شده و هم اکنون 8500 اعلام شده یعنی بیش از 3 برابر و حال محاسبه کنید با یک افزایشی 3 برابری دیگر تا زمان تحویل به چه عددی خواهد رسید . اما در پرژه پدافند تورم بر اساس نرخ سازمان برنامه و بودجه قابل افزایش خواهد بود و جدول آن در گذشته نیز قابل جستجو در اینترنت خواهد بود .

جریمه تاخیر

مبنای فلسفه ی تشکیل تعاونی بدین صورت است که عده ای دور هم جمع شده از بین خود شخصی به عنوان مدیر انتخاب میکنند ، پول خرید زمین را میدهند و سپس پول ساخت و پروژه را تمام میکنند . پس اگر طول کشید که نمیتوانند خودشان را جریمه کنند و عملا کسی تضمینی راجع به زمان تحویل نمیتواند ارائه کند .

اما در پیش فروش پروژه پدافند هوایی ارتش واقع در شهرک چیتگر شرکت خصوصی پیمانکار تحویل به موقع پروژه را با اعضای تعاونی تضمین کرده و جریمه تاخیر پرداخت میکند

برج ، طبقه ، پروژه مشخص

توجه داشته باشید شما با عضویت در یک تعاونی و با خرید سهام 60 متری عملا نمیتوانید ادعای خریدن 60 متر واحد را داشته باشید و حتی نمیتوانید ادعا کنید که در کدام پروژه و برج از پروژه های تعاونی عضو هستید و واحد دریافت میکنید ! در واقع ممکن است یک تعاونی 1000 عضو داشته باشد اما پروژه یک برج 400 واحدی و یک زمین خالی داشته باشید حال مشخص نیست کدام اعضا در برج 400 واحدی میتوانند واحد دریافت کنند و کدامیک در زمین خالی که قرار است تا 10 سال آینده یک برج 600 واحدی در آن ساخته شود و همچنین سهام 60 متری شما شاید در آن زمان برابر 10متر واحد مسکونی باشد .

در امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش در قرارداد شما پلاک ثبتی زمین ثبت میشود و متراژ 60 متری به شما فروخته میشود و به شما 60 متر واحد مسکونی و آپارتمانی در جای مشخص تحویل داده میشود ، توجه داشته باشید 90 درصد تعاونی ها نمیتوانند پلاک ثبتی را در دفترچه اولیه ثبت کنند چون طبق قانون میبایست مالک زمین قطعی زمین باشند .

برای اطلاعات بیشتر پیرامون خرید و فروش امتیاز پروژه پدافند ارتش مطلب زیر را مطالعه کرده یا با شماره تلفن فروش مستقیم آرین سازه 09129543582 تماس حاصل فرمایید پیش فروش امتیاز برج های پدافند هوایی ارتش شهرک چیتگر – آرین سازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید