پروژه پدافند ارتش

پیش فروش امتیاز برج های پروژه پدافند هوایی ارتش با مشارکت تعاونی مسکن خاتم الانبیا ارتش و سازنده خصوصی ( آرین سازه ) در حال ساخت و اجرا میباشد . این پروژه شامل 2 برج 32 و 40 طبقه ( بلوک C و بلوک H ) میباشد که در مجموع 560 واحد مسکونی و آپارتمانی در متراژ 60 ، 90 ، 120 ، 180 و 240 متری اجرا خواهد شد . اسکلت برج ها بصورت فلزی و با تکنولوژی دمپر یا میراگر میباشد که باعث افرایش مقاومت در برابر زلزله میباشد . این پروژه در منطقه 22 تهران پهنه سی شهرک چیتگر واقع شده است .

نحوه خرید پروژه پدافند ارتش

خرید از این پروژه به 2 شکل انجام میشود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت

  • خرید از سهم سازنده
  • خرید از سهم ارتش

خرید از سهم سازنده بصورت واریز اولیه + حق امتیاز پروژه میباشد و سپس پرداخت اقساط مابقی تا تحویل پروژه و خرید از سهم ارتش بصورت خرید مستقیم از تعاونی ارتش و پرداخت کل مبلغ بصورت یکجا میباشد .

کدام بهتر است ؟

بعضا شنیده شده عده ای ادعا میکنند که سهم ارتش مطمعن تر است و اطمینان خاطر از تحویل آن وجود دارد . در جواب این مسئله باید بدانید شراکت تعاونی ارتش با سازنده بصورت 70 ( سازنده ) به 30 ( ارتش )در حال حاضر است و هنوز مشخص نشده که سهم هرکدام از طرفین در کدام برج ها است و اساسا واحد های طرفین در هر 2 برج واقع شده پس نمیتوان گفت سهم کدامیک مطمئن تر از دیگری است و این ادعا بخاطر سودجویی افرادی در بازار برای کسب سود بیشتر انجام میشود زیرا قیمت امتیاز سازنده روشن و بروز است و امکان کسب سود کاذب توسط دلالان وجود ندارد اما سهم ارتش در اختیار کارمندان ارتش است و با قیمت بسیار پایینتری از آنها خریداری شده و به فروش میرسد .

و مسئله مهم دیگر این است که در قرارداد شما با سازنده ، سازنده متعهد به اعطای یک واحد 60 متری در همین 2 برج به شما میباشد اما داخل دفترچه تعاونی ارتش هیچ بندی راجع به اینکه در این 2 برج واحد دریافت میکنید یا پروژه آتی که هنوز در مرحله تجهیز کارگاه است وجود ندارد و حق انتخاب واحد شما در اختیار تعاونی میباشد !

پیش فروش امتیاز برج های پروژه پدافند هوایی ارتش بصورت مستقیم از کارگزاری رسمی پروژه ، ضمانت دریافت قرارداد سالم و یا تضمین صحت سابقه قرارداد خریداری شده ( اعم از واریزی به موقع اقساط ، تسویه حساب بروز و … )  در صورتیکه از شخص دیگری خریداری میکنید را خواهد داشت و این کار تنها توسط کارگزاری رسمی تعاونی امکان پذیر خواهد بود همچنین ارایه خدمات و مشاوره در مراحل بعدی پروژه از دیگر امتیازات خرید مستقیم از پروژه خواهد بود .

امکانات پروژه

هلی پد ، روف گاردن ، طراحی void ، لاندری ، بدون مشرف ، نور در تمامی ساعات روز ، سالن اجتماعات ،سالن ورزشی چند منظوره ، پیست دوچرخه سواری،زمین فوتبال ، هایپرمارکت ،کافی شاپ و رستوران لابی مجلل،فضای سبز و فضای بازی کودکان

دسترسی

این برج در پهنه C شهرک چیتگر در غرب دریاچه واقع شده و در مجاورت ایران مال ، باغ گیاه شناسی ، و پارک جنگلی چیتگر است .

فروش امتیاز پروژه برج های پدافند ارتش
فروش امتیاز پروژه برج های پدافند ارتش

دسترسی سریع به اتوبان همت ، حکیم ، آزادگان و اتوبان تهران شمال دارد.

وضعیت کنونی و موعد تحویل

در زمان نگارش این مطلب ( بمهن ماه سال 99 ) برج 32 طبقه در اسکلت طبقه 13 میباشد و ستونهای 3 طبقه دیگر در کنار پروژه آماده میباشد و تا پایان سال برای 18 طبقه برنامه ریزی شده و برج 40 طبقه در مرحله اسکلت طبقه 4 قرار دارد و تا چند طبقه دیگر تا پایان سال برنامه ریزی شده و موعد تحویل دقیق پروژه بدون تاخیر در اوایل سال 1402 میباشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پیش فروش پروژه پدافند هوایی ارتش فقط از طریق واحد فروش مستقیم شرکت آرین سازه با شماره 09129543582 اقدام فرمایید . همچنین میتوانید راجع به مزایا و مقایسه با دیگر پروژه ها مطلب زیر را مطالعه فرمایید فروش امتیاز پدافند هوایی ارتش مقایسه و مزایا

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید