پیش فروش پدافند

پیش فروش سهام یا امتیاز پروژه های پدافند هوایی ارتش ، مرجان نداجا ، نیروی زمینی یا نزاجا ، خلبانان شکاری ارتش و سهام ارتش واقع در شهرک چیتگر در منطقه 22 تهران موضوع مورد بحث این مطلب میباشد و به مزیت ها و معایب آنها میپردازیم اگر اطلاعاتی راجع به شهرک چیتگر ندارید قبل از خواندن این مقاله میتوانید شهرک چیتگر ( شهرک امام رضا ) – آینده سرمایه گذاری ؟ را مطالعه بفرمایید .

پروژه پدافند هوایی ارتش

پیش فروش پروژه برج های پدافند هوایی ارتش در سال 98 آغاز شده و با مشارکت بخش خصوصی و تعاونی مسکن ارتش در پهنه سی شهرک چیتگر در حال ساخت میباشد و شامل 2 برج که یکی از آنها 32 طبقه و یکی 42 طبقه شامل واحد های 60 الی 240 متری میباشد و هم اکنون اسکلت طبقه 17 آن تمام شده است و زمان تحویل آن سال 1402 میباشد ، این پروژه توسط سازنده دارای جریمه تاخیر درصورت عدم تحویل به موقع و همچنین تضمین دریافت سند میباشد . قیمت قرارداد ساخت مشخص و افزایش سالیانه بر اساس نرخ شاخص سازمان برنامه و بودجه میباشد . اطلاعات بیشتر راجع به این پروژه را در اینجا دنبال کنید . پیش فروش امتیاز برج های پدافند هوایی ارتش شهرک چیتگر – آرین سازه

برج 32 طبقه پدافند ارتش
برج 32 طبقه پدافند ارتش

مرجان نداجا

پروژه مرجان نداجا در سال 1393 آغاز بکار کرده و توسط خود تعاونی در حال ساخت میباشد ، سازه دو برج 2 قلوی 42 طبقه شامل واحد های 80 الی 150 متری میباشد و هم اکنون در اسکلت طبقه 22 میباشد . این پروژه دارای وام میباشد بدون تنفس میباشد ( یعنی اعضا به محض تحویل میبایست ماهانه حدود 8 میلیون تومان پرداخت کنند ) و همچنین سازنده تاریخ تحویل آنرا از سال 99 به مدت 60 ماه اعلام نموده است . این پروژه بدون جریمه تاخیر و ضمانت دریافت سند میباشد و در واقع وام موجود در پروژه آینده سند آنرا نیز مبهم مینماید . قیمت ساخت پروژه برای اعضا بصورت علی الحساب و محاسبه تورم بدون شاخص مشخصی مبنی قرار گرفته است .

پروژه نیرو زمینی ارتش

این پروژه توسط تعاونی مسکن اداره مهندسی نزاجا در سال 1391 آغاز شده و شامل 4 برج 40 طبقه میباشد که هر برج 450 واحد شامل متراژ 90 الی 135 متری میباشد که به برج های چهارگانه نیز مشهور است . هم اکنون برج اول آن در مرحله اتمام اسکلت ، برج دوم در مرحله اتمام فوندانسیون ، برج چهارم در مرحله اتمام فوندانسیون قرار دارد .

پروژه دارای تاخیر بسیار زیادی بوده و همچنین زمان تحویل برج اول نیز تقریبا 36 ماهه میباشد و دارای جریمه تاخیر نیز نمیباشد . افزایش هزینه ساخت پروژه نیز بر اساس شاخص مشخصی محاسبه نمیشود همچنین مالکیت اعضا بر اساس دفترچه عضویت و نه قرارداد میباشد

خلبانان شکاری

این پروژه توسط تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش در حال اجرا میباشد و در پهنه آ ( پهنه A ) واقع شده است . این تعاونی یک برج به نام اچ 2 ( H2 ) در پهنه سی ( پهنه C ) دارد که به تازگی انتخاب واحد شده است . این برج 39 طبقه میباشد و واحد های آن 105 الی 133 متر میباشد . این پروژه در مرحله اتمام تیغه چینی میباشد و اعضای آن انتخاب طبقه کرده اند اما کماکان بصورت امتیاز و واریزی معامله میشود .

سهام ارتش

این پروژه توسط بنیاد تعاون بتاجا ارتش در پهنه E در حال اجرا میباشد . این پروژه بصورت سهام 20 متری و سهام 50 متری ارائه شده و نه متراژ قطعی و همچنین پروژه بصورت 4 برج 42 طبقه میباشد و اجرای پروژه در مراحل ابتدایی میباشد و فروش سهام چیتگر به افراد غیر نظامی بلامانع است

جمع بندی

برای انتخاب بین پروژه های شهرک چیتگر پهنه سی ( پهنه c ) میبایست پروژه ای را انتخاب کنید که از نظر قیمت و امتیاز از بقیه پروژه ها کمتر و از نظر پیشرفت کار جلوتر یا همرده و یا به سرعت در حال کار باشد . تفاوت بین 2 پروژه در این شهرک میتواند 1 میلیارد تومان باشد و این مقطعی است یعنی ممکن از 5 ماه دیگر پروژه ای که عقب تر است به قیمت روز برسد . برای کسب مشاوره میتوانید با شماره 09129543582 تماس حاصل بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید